Google

Zarabianie na blogach - jak zbudować pasywny dochód

Blog przeniesiony. Zajrzyj na nowy blog o zarabianiu na blogach. :)

Subskrybuj RSS tego bloga i czytaj artykuły gdy tylko się pojawią!



środa, 19 września 2007

PP dla blogów o samochodach

Dziś znalazłem doskonały program partnerski dla prowadzących blogi o samochodach. Jest to PP księgarni motoryzacyjnej.pl.

W końcu każdy posiadacz samochodu, który czyta blogi o swoim samochodzie, szuka na nich informacji. Informacji, które niekiedy może znaleźć właśnie w książkach. A książki te może kupić właśnie w tej księgarni. Za polecone zakupy dostaniesz 7%. :D

Wcześniej na moich motoblogach (a mam ich kilka, jeden o moim samochodzie, drugi o samochodzie mojej narzeczonej, trzeci o samochodzie, którym jeździłem kiedyś) promowałem książki Złotych Myśli albo Liderii. W tym pierwszym było tylko kilka pasujących książek (jak na przykład “Tania jazda samochodem”) i porządne prowizje, w drugim był większy wybór książek, ale prowizja tylko 5% i brak cookie.

W PP motoryzacyjnej.pl jest wyłącznie prowizja bezpośrednia, z poleceń bezpośrednich. Ale polecenia uznawane są za bezpośrednie, gdy dokonane są w ciągu 360 dni od kliknięcia w link partnerski! To wielka różnica w porównaniu z PP Liderii...

Aha, za polecanie nowych partnerów nie ma bonusów. Troszkę żałuję, ale nie dziwi mnie to, w takim biznesie trudniej o wygospodarowanie kolejnych procentów z marży.

Komentarzy: 3

Florchakh napisał (napisała)...

7% to całkiem dobry deal, w Amazonie dają 4% na początku (tyle, że to 4% przy sprzedaży kamery Full HD za klika tysięcy dolarów wygląda już o wiele wiele lepiej). IMO to może być nawet najlepszy PP na tą chwile.

Przy okazji - ile Ty masz tych blogów? :D

Krzysztof Lis napisał (napisała)...

Jak na taką branżę, to bardzo dobry interes. :)
A blogów mam tak dużo, że się sam już pogubiłem w sumie. Wczoraj założyłem kolejny i to daje mi: 4 WordPressy, jeden na innym skrypcie, 9 blogów na Bloggerze i 2 PHP-Fusion (to nie są blogi, ale gdybym te strony zakładał teraz, stałyby na WordPressie).

Florchakh napisał (napisała)...

Też wszystko puszczam na Wordpressach, ten skrypt jest POTĘŻNY. Czasem tylko cholernie ciężko go dostosować do bardziej portalowych zadań, jak forum dyskusyjne, user generated content itp