Google

Zarabianie na blogach - jak zbudować pasywny dochód

Blog przeniesiony. Zajrzyj na nowy blog o zarabianiu na blogach. :)

Subskrybuj RSS tego bloga i czytaj artykuły gdy tylko się pojawią!



piątek, 17 sierpnia 2007

Ankieta w Bloggerze

Kurczę, już biegnie druga połowa miesiąca, a na tym blogu nie opublikowałem od dawna żadnego wpisu. Musicie mi wybaczyć, od zeszłego piątku mam urlop, wyjechałem w miejsce, gdzie internet jest tylko przez GPRS i z niego nie korzystałem. Dziś wróciłem, z masą nowych pomysłów na wpisy na blogach. :-) Mam też 31 tekstów do przeczytania w czytniku RSS, będzie więc o czym pisać w najbliższym czasie.

Jeśli masz bloga w serwisie Blogger/Blogspot, możesz łatwo umieszczać w nim ankiety. Robi się to naprawdę prosto, wystarczy tylko... edytować szablon.

Od jakiegoś czasu szczerze powiedziawszy, nie wiem od jak długo, jakiś czas temu to po prostu zauważyłem można jako jeden z elementów wystroju bloga dodać ankietę. Można zdefiniować ją jako ankietę wielokrotnego lub jednokrotnego (radiobutton) wyboru. Można dodać kilka opcji do wyboru. Ile, nie wiem, mnie wystarczyło te kilka, które widzisz. Można ustalić termin zakończenia ankiety. A w zasadzie nie tyle można, ile trzeba. Jest to dla mnie cokolwiek zastanawiające, bo wyobrażam sobie chęć posiadania ankiety ciągłej. Ustawiłem więc koniec na koniec roku, termin wystarczająco odległy i abstrakcyjny. :)

Na blogu tym umieściłem ankietę, bo ciekawi mnie, ile zarabia Twój blog. Albo, ile zarabiają wszystkie Twoje blogi. W przyszłości pewnie zapytam o coś innego, gdy już ta ankieta się skończy. Po co mi taka informacja? Przede wszystkim po to, bym mógł lepiej dopasować treść moich artykułów do oczekiwań Twoich i innych czytelników bloga. W końcu blog bez czytelników jest porównywalny z pisaniem listów do szuflady. Czyli jest pozbawiony sensu.

Jeśli potrzebne Ci są bardziej szczegółowe informacje o tym, jak umieścić ankietę na blogu bloggerowym, daj znać w komentarzu.

Obiecuję się w poprawić i co najmniej do końca września publikować posty z dotychczasową regularnością.


Komentarzy: 4

Anonimowy napisał (napisała)...

"Mam też 31 tekstów do przeczytania w czytniku RSS" <- heh, niewiele, ja dziennie przetwarzam coś koło 400, a w ciągu ostatniego miesiąca - 8285 :)
A odnośnie ankiet: "Ups... Ankiety są w tej chwili niedostępne, wróć tu później", jednak po chwili wyniki się pojawiły, tylko, że nie wiem czy z uwzględnieniem mojego głosu.

e-biznes24 napisał (napisała)...

No właśnie mnie też się pojawiło się przed chwilą, że ankiety są niedostępne. Trochę nie profesjonalnie to wygląda.

A Twoje pytanie ile zarabiasz na blogu trzeba rozważyć kompleksowo. Jeśli masz tylko bloga to OK, ale jeśli prowadzisz stronę i blog jest wsparciem dla strony to pytanie może być zbyt trudne do odpowiedzenia.

Pozdrawiam

http://www.e-biznes24.eu

Anonimowy napisał (napisała)...

Ja wiem że wakacje będą znów... ale za rok :) poczekamy do września. Wypoczywaj lepiej :)

Krzysztof Lis napisał (napisała)...

@luktom, w czytniku RSS mam naprawdę niewiele źródeł, myślę że będzie to małe kilkanaście.
Co do ankiet, to faktycznie nieładnie i nieprofesjonalnie to wygląda. Gdybym wiedział, że tak to działa, to bym się tym nie chwalił. Niestety, słowo raz puszczone w sieć nie daje się z niej wyciągnąć...

@e-biznes24, koncentruję się tu na zarabianiu wyłącznie na blogu a nie na wykorzystaniu blogu jako narzędzia wspierającego inny sposób zarabiania. Z tym drugim działaniem nie miałem do czynienia, więc przy zakładaniu ankiety myślałem wyłącznie o wpływach płynących wprost z bloga.

@Tomek, niestety ja wakacji nie mam już od zeszłego roku, od kiedy w kwietniu 2006. poszedłem do pracy. Studia też jesienią skończę, więc już zupełnie mi wakacje znikną.
No... do momentu, gdy rozpoczną się dla mnie wieczne wakacje korzystania z pasywnego dochodu, co zaplanowałem na rok 2011. :)