Google

Zarabianie na blogach - jak zbudować pasywny dochód

Blog przeniesiony. Zajrzyj na nowy blog o zarabianiu na blogach. :)

Subskrybuj RSS tego bloga i czytaj artykuły gdy tylko się pojawią!



piątek, 19 stycznia 2007

Program Partnerski Allegro

Jednym z programów partnerskich dostępnych w internecie jest PP Allegro.pl -- znanego polskiego serwisu aukcyjnego. Dziś opiszę czy warto się weń pakować.

Zasady są takie -- za każdego zarejestrowanego nowego użytkownika dostaniesz 10 PLN w momencie, w którym osoba taka aktywuje konto. Za nowego sprzedającego dostaniesz 30% jego wpłat w ciągu roku. Dostajesz do wyboru bannery w różnych rozmiarach, formularzed do wyszukiwania i linki tekstowe, można na jednej podstronie umieścić po jednym z każdego rodzaju odnośników. Wyglądają one przykładowo tak (w kolejności -- banner, wyszukiwarka i linki):

Allegro - największe aukcje internetowe, najniższe ceny! Kup i sprzedaj!

Tysiące tanich przedmiotów!
Tysiące tanich przedmiotów!


Program partnerski Allegro


To plusy. Są i minusy, rzecz jasna.
Po pierwsze, BARDZO wielu ludzi zna już Allegro i ma na nim konto. Z tego względu grupa osób, na których można zarobić jest siłą rzeczy niewielka.
Po drugie, część ludzi nim zacznie się bawić na Allegro tylko je przegląda, zatem od momentu rozpoczęcia promowania Allegro do zarobków może minąć długi czas.
Po trzecie, mało kto zaczyna karierę na Allegro od sprzedaży, zatem wspomniane 30% od wpłat nie przyniesie dużych dochodów. Tym bardziej, że początkujący sprzedający zwlekają ile się da z wpłacaniem pieniędzy do Allegro, zwłaszcza że dopiero po uzyskaniu debetu w wysokości 10 PLN powstaje obowiązek zapłaty prowizji... Te 10 PLN starcza na kilka aukcji...

Jak to się na stronie uruchamia?
Najpierw musisz zgłosić w Allegro chęć emitowania reklam na konkretnej stronie. Po jakimś czasie dostajesz (lub nie) email, że Serwis Allegro wyraża chęć promowania swojej marki na stronie/stronach:(...). Wtedy możesz wygenerować sobie kod tego bannera, linka czy wyszukiwarki.
Warto dodać, że kod ten jest w zwykłym HTMLu a nie w jakimś JavaScripcie, co umożliwia jego wrzucenie na nawet najbardziej wybrednych serwisach blogowych, jakim jest choćby "mój" Blogger, który nie pozwala na wrzucanie kodu w znacznikach <script>...

Z punktu widzenia kłopotliwości instalacji jest więc to sprawa prosta, jedynie wymaga odczekania na akceptację strony. W przypadku tego bloga trwało to niecałe 33 godziny. ;)

Komentarzy: 4

Kwietny blog :) napisał (napisała)...

Ja się swojego czasu przejechałem na allegro, konto było przy mnie zakładane z mojego banera z działajacym cookies, krok po kroku.. a prowizji mi nie naliczyło.

Pytałem... sprawdzałem ja, sprawdzali oni - niby dzałało bez zarzutów, a jednak nie naliczyło?

Olałem system - gdzie indzie nalicza :)

Pozdrawia
Tomek z krainy partnerów

Krzysztof Lis napisał (napisała)...

Ja olałem ten PP, bo mi szkoda miejsca na stronie, gdy już mało kto na Allegro nie ma konta.

Anonimowy napisał (napisała)...

Są jeszcze inne systemy aukcyjne z pp :)

Mam nawet pomysł jak je wykorzystać - ale chwilę poczeka, albo na znalezienie porządnego informatyka, albo na własne poduczenie się...

Anonimowy napisał (napisała)...

Ja bym tego tak od razu nie przekreślał. Na Allegro jest zarejestrowanych "tylko" 50% polskich internautów. Jest więc spore pole do popisu, tymbardziej że wg. oficjalnych danych codziennie rejestruje się w nim 5000 użytkowników. Allegro Maniak zarabia co prawda w tym programie, ale serwis jest w całości poświęcony aukcjom internetowym.
Myślę że można przez ten program zarabiać na blogu lub serwisie tematycznym, gdyż w prosty sposób można wprowadzić w nim "kontekstowość" - tak jak uczyniłes to w tym poście :-)