Google

Zarabianie na blogach - jak zbudować pasywny dochód

Blog przeniesiony. Zajrzyj na nowy blog o zarabianiu na blogach. :)

Subskrybuj RSS tego bloga i czytaj artykuły gdy tylko się pojawią!



środa, 17 stycznia 2007

Warto przeczytać: "Blogi od A... do sławy i pieniędzy"


Książkę tę polecam Ci dlatego, że to właśnie ona przekonała mnie, że warto zabrać się za blogowy ebiznes.

Publikacja sprawia wrażenie, że jest nieco przeterminowana, ma się wrażenie że była pisana kilka lat temu a na pewno jest nieco oderwana od polskich warunków. Jak każde tłumaczenie anglojęzycznej książki o internecie, podaje przykłady z anglojęzycznego internetu a więc częściowo nieprzydatne dla polskiego czytelnika, który chce pisać w języku polskim. Mimo to zawiera masę ogólnych informacji, które kreślą co należy a czego nie należy robić, by na blogu zarobić.
Przede wszystkim książka mówi o tym:

  • jak związać ze swoim blogiem czytelników na stałe
  • jak zdobywać nowych czytelników
  • jak korzystać z czytelników, czyli zarabiać pieniądze.
W sumie daje to wszystkie te informacje, które będą Ci potrzebne do zarobienia kasy na blogu.

Nie kupuj tej książki, bo moje przemyślenia na ten temat kiedyś znajdą się na tym (darmowym) blogu. ;)

Kupując książkę w pakiecie “zarabianie w internecie” oszczędzisz 1/3 jej ceny. :)

Komentarzy: 1

Artur Zygmunt napisał (napisała)...

Gratuluję serdecznie inteligencji i sprytu :P, szczerości, spójności i umiejętności marketingowych.

To pierwszy artykuł jaki przeczytałem na tym blogu, ale dostałem dokładnie to czego szukałem - konkretnych informacji na temat tego ebooka.

Dzięki wielkie i przy okazji zapraszam do odwiedzin mojego jeszcze świeżego bloga.

PS - bankowo bede tu wracał