Google

Zarabianie na blogach - jak zbudować pasywny dochód

Blog przeniesiony. Zajrzyj na nowy blog o zarabianiu na blogach. :)

Subskrybuj RSS tego bloga i czytaj artykuły gdy tylko się pojawią!



piątek, 11 maja 2007

Jak Tomek Urban promuje swojego bloga?

Regularnie czytam blog Tomka Urbana o działaniu w Programach Partnerskich. Co jakiś czas w menu z prawej strony mojego bloga pojawiają się linki do poszczególnych wpisów, które moim zdaniem powinny być dla Ciebie przydatne.

Dziś Tomek napisał o tym, jak promuje swojego bloga. Warto przeczytać, bo kilka pomysłów jest ciekawych a ja na to nie wpadłem i do tej pory o tym nie napisałem.

Przede wszystkim mam tu na myśli: dodawanie bloga do katalogów RSS i odpowiadanie na publicznie zadane pytania za pomocą wpisów na blogu. Warto też wspomnieć o publikowaniu niektórych wpisów w serwisie udostępniającym artykuły do przedruku. O tym zamierzam napisać od dość dawna, może w końcu sprawa doczeka się osobnego artykułu.

Komentarzy: 7

Anonimowy napisał (napisała)...

Efekt raczej słaby. 6 Czytelników Feed ;) Miesięczny serwis statystycznie po dodaniu 2 razy do wykop ma 100 -120 czytelników. Tematyki różne, od gadżetów do śmiesznych filmów.

Kwietny blog :) napisał (napisała)...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Kwietny blog :) napisał (napisała)...

Wcześniej nie byłem zarjestrownay w Feedburner i promowałem oryginalny link do kanału RSS, gdzie nic nie zlicza... poza tym obawiam się, że w wykop itd. nie znajdę odpowiedniej wyselekcjonowanej grupy docelowej, zresztą zobaczymy :) dodałem dzis linki do dodawania do tych serwisów.

Krzysztof Lis napisał (napisała)...

U mnie chyba to nic nie daje, ale z drugiej strony nawet nie wiem, jak to sprawdzić.

Krzysztof Lis napisał (napisała)...

Mam na myśli wykop i inne, bo (jak i Ty) nie wiem, czy ktoś subskrybuje moje RSS.

Anonimowy napisał (napisała)...

Dobry blog sam się obroni. Nie widzę sensu pchania swojego adresu wszędzie, gdzie się da. Ja szanuję swój blog i chcę mieć konkretnych Czytelników, a nie przeciętnego, przypadkowego Kowalskiego. Cieszę się, że większość ludzi wchodzi do mnie na hasło obsługa klienta albo relacje z klientem. Wiem, kto mnie czyta, wiem, że to poważni ludzie i nie muszę szukać dodatkowych źródeł dotarcia do mas.

Krzysztof Lis napisał (napisała)...

To zależy od grupy docelowej. Moją jest właśnie przeciętny Kowalski, który potrafi założyć bloga i być może nawet nie wie, że mógłby na nim zarobić.