Google

Zarabianie na blogach - jak zbudować pasywny dochód

Blog przeniesiony. Zajrzyj na nowy blog o zarabianiu na blogach. :)

Subskrybuj RSS tego bloga i czytaj artykuły gdy tylko się pojawią!



wtorek, 8 maja 2007

Nowy wystrój Google Analytics

Dziś logując się do Google Analytics zobaczyłem, że raporty wyświetlane są w nowy sposób.

Na razie jest to BETA, ale mnie się podoba...

Raporty nie dość, że są bardziej czytelne, to jeszcze można doczytać dane, do których poprzednio nie było dostępu. Na przykład można sprawdzić skąd wziął się gość na konkretnej podstronie i jak długo na niej siedział. Warto się zapisać, o ile Cię tam jeszcze nie ma.

Komentarzy: 6

Anonimowy napisał (napisała)...

Świetna sprawa ten nowy wystrój. Praca z Google Analytics będzie teraz o wiele przyjemniejsza. Szkoda tylko, że nie wiadomo dokładnie kiedy zostanie udostępniona nowa funkcjonalność i UI (są jedynie wzmianki, o tym że proces ten będzie postępował, więc przy milionach użytkowników może to trochę potrwać).

Krzysztof Lis napisał (napisała)...

Pewnie dlatego tylko na jednym koncie mam ten nowy interfejs...

Anonimowy napisał (napisała)...

Całkiem szybko się chłopaki z Google uwinęli -- u mnie już wszystko działa jak należy i mogę korzystać z nowego interfejsu. Jak dla mnie bomba!

Unknown napisał (napisała)...

mnie jeszcze tam nie ma… czekam na polską wersję, jak na razie mam od początku neostat teraz odświeżony 7point.pl i raporciki, statystyki są rzetelne, dokładne. Bezpłatnym po awarii stat4you nie ufam :/

Krzysztof Lis napisał (napisała)...

No to teraz możesz się już w to bawić, bo polska wersja już jest. :D

Unknown napisał (napisała)...

heh ale mam farta :) teraz mam nadzieję że nie będę na coś innego w GA narzekał :)