Google

Zarabianie na blogach - jak zbudować pasywny dochód

Blog przeniesiony. Zajrzyj na nowy blog o zarabianiu na blogach. :)

Subskrybuj RSS tego bloga i czytaj artykuły gdy tylko się pojawią!



niedziela, 14 października 2007

Na blogasku też można...

Na blogasku też można zarobić... Kilka dolarów dziennie, przy naprawdę wysokim CTR. Tematyka jak dla każdego blogaska, reklamy nie są dobrze dopasowane, ani tematycznie, ani wyglądem. Ogólnie jest dla mnie tajemnicą, skąd tak wysokie zarobki.

Zresztą zobacz sam... Tutaj jest link do bloga i info o zarobkach. Jeśli masz jakiś pomysł na rozwiązanie zagadki DLACZEGO ten blog zarabia, wpisz proszę w komentarzu...

Komentarzy: 15

b3nek napisał (napisała)...

Lis na mój gust to najbardziej prawdopodobne jest tradycyjne "namawianie do klikania", kto jest teoretycznie odbiorcą tego bloga? - znajomi. W google za ideksowana jest tylko strona główna... Koleś pisze że ma wejścia z frazy wielun ale niby skąd bo w google go nie widać...

Jeszcze istnieje inna możliwość - może autor tego bloga to gwiazda lokalna muzyki disco polo i stąd zainteresowanie wokół jego blogu ;-)

Możliwe tez że blog był promowany przez maling w firmach GPTR i w meilach prosił o klikanie

To tylko kilka możliwości może być jej dużo więcej ;-)

Anonimowy napisał (napisała)...

Moim zdaniem te dane nie są potwierdzone. Widziałeś statystyki jego konta adsense Krzysztofie?

6$ ma dziennie (z wypowiedzi wynika), a mnie się wydaję, że 6$ do tej pory zarobił.

Trochę to wszystko się podejrzane wydaje.

Albo faktycznie jest to namawianie znajomych do klikania.

Krzysztof Lis napisał (napisała)...

Nie widziałem, mogę tylko wierzyć. Ale nie chce mi się wierzyć, gdy widzę zawartość tego bloga. Dlatego pytam Was... Jeśli to prawda, muszę zamknąć tego bloga, bo oznacza to, że się nie znam...

Matuś napisał (napisała)...

"namawianie do klikania" o zal ^^ Teraz to dowaliłeś ;] jestem w rankingu na www.mojageneracja.pl i z tej strony mam mnostwo przekierowan dziennie... Mam tam zalozona grupe "mlodziencza milosc" w ktorej jest 250 osob i na kazdym profilu tych osoby w serwisie mojageneracja jest adres do mojego bloga... Duzo wiecej wejsc mam jeszcze dzieki serwisowi fotka.pl tam takze jestem w rankingu;] i tak sie to wiaze ze soba... Tak do waszej wiadomosci to w ciagu ostatniego miesiaca zarobilem 120$, dla niedowiarkow scren na pw. Oczywiscie tak aby bylo to zgodne z regulaminem adsense... Jeszcze jakies pytania?

b3nek napisał (napisała)...

Wyraźnie pisałem
"To tylko kilka możliwości może być ich dużo więcej ;-)"

"Tak do waszej wiadomosci to w ciagu ostatniego miesiaca zarobilem 120$"
Pierwsza notka z bloga pochodzi z 12 października więc się chyba zagalopowałeś

A "o żal" to jest właśnie osobom które zarabiają o wiele mniej na swoich blogach a piszą na ciekawe tematy, pracują ciężko nad ustawieniem reklam i ogólnie nad jakością tekstów na blogu - matuś doceń szczęście początkującego i to że zyskałeś kilka linków.

Matuś napisał (napisała)...

Ja nie mowie tylko o blogu zacznijmy od tego....

Wilk napisał (napisała)...

A ja mysle, ze pomylono zarobki z eCPM ;)

Anonimowy napisał (napisała)...

A ja myślę ,ze Wam żal dupsko ściska :)i szukacie dziury w całym.

tjay99 napisał (napisała)...

Tylko gdzie na tym blogu są reklamy google??? Bo ja nie widzę!!!

Anonimowy napisał (napisała)...

Ponieważ ban był...

wzbogacsie napisał (napisała)...

Najlepiej zarabiać przy pomocy programów partnerskich.

Łukasz napisał (napisała)...

Chyba jednak Adsense jest najlepszy do zarabiania :)

Jak założyć bloga napisał (napisała)...

Zarabianie na blogach nie jest aż taką trudną sprawą jeśli ma się odpowiedni system oparty na sprawdzonych metodach. Zarabianie pasywne poprzez założenie bloga i uruchomienie adsense też wymaga od nas ciągłego modyfikowania treści bloga i pozycjonowania bloga, więc pasywnym i łatwym tego nazwać nie można. Ja zarabiam na blogu a może dzięki niemu w trochę inny sposób, po prostu robię to co lubię i umiem a zarabiam poprzez współpracę z firmą, z którą współpraca polega na tym, że robię to co zwykle każdy robi czyli kupuję, polecam wszystkim.

Reklamy CPM napisał (napisała)...

Ja wolę reklamy cpm

Anonimowy napisał (napisała)...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.