Google

Zarabianie na blogach - jak zbudować pasywny dochód

Blog przeniesiony. Zajrzyj na nowy blog o zarabianiu na blogach. :)

Subskrybuj RSS tego bloga i czytaj artykuły gdy tylko się pojawią!



wtorek, 24 kwietnia 2007

Blogger: link do kanałów RSS w blogu

Kanały RSS służą do powiadamiania czytelników o nowych artykułach na blogu. Do ich czytania potrzebny jest specjalny program (np. wtyczka do przeglądarki) albo usługa Google Reader lub inna tego typu.

Celem zarabiającego bloga jest ściąganie możliwie dużej liczby czytelników. Łatwiej zachęcić kogoś do ponownej wizyty niż zdobyć nowego czytelnika. Z tego względu warto zaproponować mu subskrypcję kanałów RSS naszej witryny.

Na dole każdego domyślnego szablonu w Bloggerze znajduje się link do subskrypcji postów (Atom). Ale wiadomo, na dół prawie nikt nie zagląda. Z tego względu warto ten link przenieść wyżej i jakoś go wyeksponować.

Na początek zorganizowałem tę piękną biało-pomarańczową ikonkę. Znalazłem ją w serwisie Feed Icons.com. Przeskalowałem, zrobiłem z niej obrazek i wrzuciłem go na serwer (własny, zewnętrzny, ale można też wrzucić na bloggera).

W drugiej kolejności należy wrzucić obrazek i link do szablonu. Dokonujemy tego z pomocą poleceń Template -> Page elements -> Add a page element -> HTML/Java Script. W to okienko wpisujemy kod linka i obrazka, dodajemy w odpowiednim miejscu i tyle. :)

Komentarzy: 0