Google

Zarabianie na blogach - jak zbudować pasywny dochód

Blog przeniesiony. Zajrzyj na nowy blog o zarabianiu na blogach. :)

Subskrybuj RSS tego bloga i czytaj artykuły gdy tylko się pojawią!



wtorek, 24 kwietnia 2007

Google Apps -- na razie nie można promować

W marcu pisałem o funkcji skierowań w AdSense. Pojawiła się tam informacja o tym, że jednym z produktów do promowania jest Google Pack.

Dziś dowiedziałem się dlaczego nie ma go w instalatorze AdSense.

Drugi raz zapytałem o to przez formularz kontaktowy AdSense. Za pierwszym razem otrzymałem odpowiedź, że moja uwaga zostanie przekazana do inżynierów AdSense. Zasugerowało mi to, że powinno to zostać udostępnione wkrótce. Dziś otrzymałem odpowiedź, że nie wszyscy reklamodawcy mogą promować Google Pack. Dostałem też linka do pomocy, do listy krajów, dla których dostępny jest Google Pack.

Polski tam nie ma. Szkoda, bo odebrano nam jakiś czas temu możliwość promowania Picasy, nie dając nic w zamian.

Komentarzy: 2

Mar napisał (napisała)...

Witam, więc tak się zastanwiam po co na oficjalnym polskim blogu ten artykuł Wyjaśnienie Polityki programowej dotyczącej przycisków skierowań, opsujący Google Pack ;)

Krzysztof Lis napisał (napisała)...

Trudno powiedzieć... :]