Section targeting (po polsku kierowanie na sekcje) jest narzędziem do wskazywania robotowi Google, która część strony powinna mieć większy a która mniejszy wpływ na dobranie do niej reklam kontekstowych AdSense.
Używa się tego w banalnie prosty sposób. Należy objąć fragment tekstu, na który robot powinien zwrócić szczególną uwagę znacznikami
<!-- google_ad_section_start -->
<!-- google_ad_section_end -->
Jeśli jakiś fragment strony powinien zostać pominięty, początkowy znacznik strony powinien wyglądać tak:
<!-- google_ad_section_start(weight=ignore) -->.
Jak pisałem wczoraj w tekście “Poprawa dopasowania treści reklam” nie należy spodziewać się efektu takiego działania od razu a dopiero po wizycie robota Google na naszej stronie.
Zarabianie na blogach - jak zbudować pasywny dochód
Blog przeniesiony. Zajrzyj na nowy blog o zarabianiu na blogach. :)
Subskrybuj RSS tego bloga i czytaj artykuły gdy tylko się pojawią!sobota, 24 marca 2007
Section targeting w Google AdSense
Opublikował Krzysztof Lis o godzinie 13:46
Etykiety: AdSense, optymalizacja
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Komentarzy: 2
Tego właśnie szukałem. Zapytam się tylko, czy warto wyeliminować reklamy anglojęzyczne, jeśli mało osób w nie klika, jednak słyszałem, że CPC jest duże. Jak radzisz?
Mniejszy CTR i większy CPC może ale nie musi dawać większego eCPM... Trzeba to sprawdzić na Twojej stronie, uniwersalnej odpowiedzi nie ma.
Napisz komentarz