Google

Zarabianie na blogach - jak zbudować pasywny dochód

Blog przeniesiony. Zajrzyj na nowy blog o zarabianiu na blogach. :)

Subskrybuj RSS tego bloga i czytaj artykuły gdy tylko się pojawią!



piątek, 16 marca 2007

Zarabianie 1$ na godzinę przez internet

Przeglądałem dziś statystyki mojej strony, wśród osób odwiedzających trafił się ktoś, kto szukał w google hasła zarabianie przez internet 1$ na godzinę (pozdrawiam serdecznie). Uśmiechnąłem się w duszy widząc to, bo jeszcze tyle nie zarabiam, choć mam nadzieję, że to się zmieni. :)

Ale gdyby tak podsumować ile zarabiam w internecie, wyszłoby coś takiego (dane za cały luty 2007):

  • Złoty Program Partnerski - 114 PLN,
  • AdSense - 348$.
Razem ponad 1 100 PLN. To wychodzi ok. 1,63 PLN na godzinę, czyli ponad 0,50$. Brutto, rzecz jasna.

To oczywiście zarobek ze wszystkich moich stron i trzeba przyznać uczciwie, że większość (zarówno w ZPP jak i AdSense) zarabiam na stronie, która nie jest blogiem. ;) Co nie zmienia faktu, że jest to w dalszym ciągu zarabianie w internecie.

Zauważyłem, że mimo że blog istnieje już trzy miesiące nie napisałem o Złotym Programie Partnerskim, czyli programie partnerskim wydawnictwa Złote Myśli. Postaram się to nadrobić w najbliższym czasie.

Komentarzy: 0