Google

Zarabianie na blogach - jak zbudować pasywny dochód

Blog przeniesiony. Zajrzyj na nowy blog o zarabianiu na blogach. :)

Subskrybuj RSS tego bloga i czytaj artykuły gdy tylko się pojawią!



niedziela, 11 marca 2007

"Zostań SuperPartnerem" - czyli jak zarabiać w PP


Książka, o której dziś piszę, jest niejako podręcznikiem zarabiania na Programach Partnerskich. Stanowi podsumowanie kilkuletnich doświadczeń autora z promowania PP i zarabiania tą metodą. Dowiesz się z niej:
  • jak wybrać odpowiedni dla siebie Program Partnerski i który jest najlepszy,
  • co strona zawierać powinna a czego nie może,
  • jak zwiększyć skuteczność prezentacji produktu,
  • jak przekształcić witrynę w narzędzie do zarabiania pieniędzy.
Wśród opinii na temat tej książki można znaleźć między innymi następujące:
Z pomocą ebooka stworzyłem dochodowe strony internetowe i zarabiam konkretne pieniądze w programach partnerskich.
Adam Odojewski, www.ebiznes.boo.pl

Pomimo tego, że programami partnerskimi zajmowałem się od dłuższego czasu, ebook ten bardzo mi pomógł i znacznie zwiększył moje dochody.
Patryk Wiśniewski, free.of.pl/n/netwaluta

Koszt ebooka zwrócił mi się po 40 kliknięciu w mój unikalny link partnerski, którym promowałem wyżej wymienionego ebooka. A zastosowałem dosłownie jedną wskazówkę z poradnika.
Piotr Sopyła, elektronicznepublikacje.com

Praktyczne porady zawarte w ebooku czynią tę lekturę “podręcznikiem”. Jeśli chcesz osiągnąć sukces w E-Biznesie i nie tylko, to jest to lektura obowiązkowa.
Wiesław Adamczyk, wiesiek.bloog.pl

Jeśli chodzi o moje doświadczenia z tą książką, to największą korzyścią jaką odniosłem po jej przeczytaniu było zbudowanie bazy adresowej klientów. I prawie 40% zamówień, jakie generuje moja najlepsza strona, pochodzi właśnie z tej bazy adresowej. Co więcej baza rozbudowuje się sama, więc jest to praktycznie bezobsługowa maszynka. Do założenia tej bazy skłoniła mnie właśnie ta książka.

Wydawnictwo udostępnia do ściągnięcia darmową wersję książki, która liczy 40 stron (całość to 143 strony). Moim zdaniem w książkę zaopatrzyć się warto, zwłaszcza jeśli dopiero zaczynasz karierę w Programach Partnerskich.

Nie bez przyczyny książka jest bardzo dobrze oceniana przez czytelników. :) Jak zwykle objęta jest ona wieczną gwarancją zwrotu pieniędzy a kosztuje jedynie 29,95 PLN.

Jeśli jesteś już zdecydowany, złóż zamówienie. Jeśli nie jesteś zdecydowany, obejrzyj stronę z ofertą w witrynie wydawnictwa.

Kupując książkę w pakiecie “zarabianie w internecie” oszczędzisz 1/3 jej ceny. :)

Komentarzy: 0