Dziś na oficjalnym blogu Inside AdSense pojawił się wpis Don't run the risk of click and miss. Rzuca on światło na niektóre metody zwiększające CTR -- klikalność w reklamę.
Generalnie treść posta sprowadza się do stwierdzenia: nie umieszczajcie reklam AdSense koło miejsc, w które użytkownicy normalnie klikają. Chodzi tu między innymi o umieszczanie reklam koło linków w menu, gierek we Flashu i tak dalej.
Z punktu widzenia nas, wydawców reklam AdSense, takie uściślenie polityki programowej nie jest na rękę. Nam zależy na tym, by możliwie dużo ludzi klikało w reklamy, no cóż, czasem kosztem reklamodawców.
Z punktu widzenia Google, sprawę łatwo zrozumieć. Dla nich przychody z umieszczania reklam w programie AdWords są jednak nieco ważniejsze niż duża sieć wydawców AdSense.
Ja już zmiany wprowadziłem, a Ty?
Zarabianie na blogach - jak zbudować pasywny dochód
Blog przeniesiony. Zajrzyj na nowy blog o zarabianiu na blogach. :)
Subskrybuj RSS tego bloga i czytaj artykuły gdy tylko się pojawią!czwartek, 3 maja 2007
AdSense: unikać przypadkowych kliknięć
Opublikował Krzysztof Lis o godzinie 21:08
Etykiety: AdSense, optymalizacja
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Komentarzy: 0
Napisz komentarz