Google

Zarabianie na blogach - jak zbudować pasywny dochód

Blog przeniesiony. Zajrzyj na nowy blog o zarabianiu na blogach. :)

Subskrybuj RSS tego bloga i czytaj artykuły gdy tylko się pojawią!



środa, 20 czerwca 2007

Blogger po polsku!

Dziś Google udostępniło polską wersję językową Bloggera. Przeczytałem o tym na blogu Jakuba Dirska zyski.net a później na blogu Google Polska.

Wygląda to tak:


Mnie się podoba. Blogger jest naprawdę wygodny do publikacji, bloga zakłada się faktycznie w trzech krokach. Możliwości konfiguracji są olbrzymie, linki przyjazne wyszukiwarkom, i tak dalej. Gdybym miał polecić komuś łatwą w obsłudze i wygodną platformę blogową, byłby to właśnie Blogger.

A teraz jest jeszcze po polsku. Żyć nie umierać...

Jest kilka niedociągnięć. Edycja kodu nazywa się Edytuj kod HTML, edytor wizualny nazywa się Nowy post. To może powodować wątpliwości.

Tak czy siak, cieszy mnie to. Jak kiedyś będę miał chwilę wolnego czasu, przerobię wszystkie dotychczasowe tutoriale na tym blogu tak, by obejmowały właśnie polską wersję językową serwisu.

Aha, zanim zakończyłem tego posta, informacja o polskiej wersji pojawiła się również na PolskimBloggerze.com.

P.S. Jakub, jeśli Twoje nazwisko powinienem był odmienić, napisz mi proszę w komentarzu albo mailem.

Komentarzy: 2

Anonimowy napisał (napisała)...

Krzysztof bardzo dziękuję za odnośnik do mojego wpisu.
Byłem przekonany, że jako właściciel kilku blogów na platformie blogger, Twoje doniesienie o tłumaczeniu będzie szybsze niż moje.
Najwidoczniej, najpierw większość osób czyta kanały RSS a potem dopiero zabiera się za inne rzeczy.
Pozdrawiam

Krzysztof Lis napisał (napisała)...

Istotnie, za późno siadłem do czytnika RSS, już nie byłem pierwszy. A skoro tak, to wypadało podać linki do zwycięzców w wyścigu. :)