Google

Zarabianie na blogach - jak zbudować pasywny dochód

Blog przeniesiony. Zajrzyj na nowy blog o zarabianiu na blogach. :)

Subskrybuj RSS tego bloga i czytaj artykuły gdy tylko się pojawią!



wtorek, 3 lipca 2007

AdSense: nowe produkty dostępne

Pisałem przed weekendem, że będzie trzeba jeszcze poczekać na udostępnienie Polakom nowych produktów do polecania w Adsense. Tymczasem dziś zobaczyłem coś takiego:


Za wiele tych produktów nie ma. Przykładowo w kategorii motoryzacja polecać można wyłącznie Firefoksa z toolbarem Google. Nie pozostaje nic innego jak liczyć, że w przyszłości tych PP będzie więcej...

Komentarzy: 4

Anonimowy napisał (napisała)...

no proszę to i ja się wczoraj pospieszyłem z komentarzem :)

Krzysztof Lis napisał (napisała)...

Jak tam w ogóle nie zaglądam... Od czasu gdy pisałem o tym w zeszłym tygodniu założyłem, że (jak zwykle) prędko tego w Polsce nie zobaczymy.
Wczoraj trafiłem na forum pozycjonowania i optymalizacji na wzmiankę o tym, że produkty już są dostępne. Zajrzałem więc, sprawdziłem i sam napisałem...

Anonimowy napisał (napisała)...

Czego się spodziewać, mamy to co najwyżej dwa dni. Myślę że w Polsce będzie to popularna forma. Dla reklamodawców jest wygodniej płacić za konkretną akcję niż nic nie znaczące wejście na stronę.

na moim blogu napisałem też o tym

Florchakh napisał (napisała)...

Znając naszych rodaków, to niestety niezbyt ciekawie to wygląda. Więcej - obawiam się, że stawki będą adekwatne do tych z polskiego CPC, niestety.

Na razie nie ma nawet w czym wybierać, 7 PLN za sprzedanie wycieczki do Egiptu to są bardzo małe pieniądze. Możliwe, że zbyt małe aby zamieniać te reklamy z blokami adsense. =/