Google

Zarabianie na blogach - jak zbudować pasywny dochód

Blog przeniesiony. Zajrzyj na nowy blog o zarabianiu na blogach. :)

Subskrybuj RSS tego bloga i czytaj artykuły gdy tylko się pojawią!



piątek, 27 lipca 2007

A ja dostałem zwrot...

A ja dziś dostałem przekazem zwrot. Z Urzędu Skarbowego. Wiecie, co to oznacza?

Po pierwsze, oznacza to, że nie warto pisać numeru konta na zeznaniu podatkowym, skoro i tak zwrot pieniędzy dostanie się przekazem pocztowym... :(

Po drugie, że poprawnie rozliczyłem dochody z AdSense za zeszły rok.

Mam nadzieję, że nie są to pochopne wnioski...

Komentarzy: 7

Anonimowy napisał (napisała)...

Musisz złożyć specjalny PIT z podaniem numeru konta :) Ja dostałem zwrot w maju :) Długo Ci kazali czekać

Anonimowy napisał (napisała)...

Ja dostałem normalnie przelew na konto bankowe jakoś na początku czerwca. W zeszłym roku też :)

Krzysztof Lis napisał (napisała)...

Widać jednak nie wszystko dopatrzyłem. :]

Anonimowy napisał (napisała)...

Wypełnij NIP3 (taki zielony). Ja tak zrobiłem i już od 3 lat dostaje zwrot na konto bankowe a nie na adres domowy

Krzysztof Lis napisał (napisała)...

Jak się już przeprowadzę i przemelduję (przejdę pod zupełnie inny US), zrobię to na pewno. Dzięki!

Anonimowy napisał (napisała)...

Ja również dostałem zwrot już w maju...tyle że na konto :) człowiek uczy się na błędach całe życie...

Anonimowy napisał (napisała)...

A ja miałem wezwanie w sprawie adsensa ;)

Najpierw w jednym pokoiku pani grzecznie mi wyliczyła ile to mam dopłacić za coś tam a za coś - nic nie rozumialem ale ona tez nie rozumiała :)

Potem na szczęście jeszcze na chwile do innego pokoiku mi kazali pójść gdzie wytłumaczyłem wsyztsko od początku do końca, i okazało się że wszystko dobrze miałem na pocżatku i nie potzrebnie straciłem prawie 2 godizny w urzędzie.

Tym sposobem mój pit został 2 razy przeze mnie poprawiony. Najpierw poprawiłem pisząc błędy przy pierwszej pani... a następnie poprawiałem to pierwowzoru przy drugiej pani :)

Ale ogólnie to bardzo miłe zapracowane panie :)