Google

Zarabianie na blogach - jak zbudować pasywny dochód

Blog przeniesiony. Zajrzyj na nowy blog o zarabianiu na blogach. :)

Subskrybuj RSS tego bloga i czytaj artykuły gdy tylko się pojawią!



piątek, 1 czerwca 2007

Koniec promocji...

Wczoraj o północy (dziś o północy? w każdym razie 10 godzin temu) skończyła się promocja zapisów do Złotego Programu Partnerskiego.

Promocja się skończyła. Dlaczego? Bo zainteresowanie było niezauważalne.

Trochę mnie to dziwi, bo sam pamiętam jak wyglądały moje początki z programami partnerskimi. Obawiałem się, że bardzo dużo czasu zajmie mi przekroczenie progu wypłaty. Tu te gratisowe 15 PLN to prawie 1/3 pierwszej wypłaty.

Mnie to bez różnicy. Prowizje z mojego drugiego poziomu są śmieszne. Widocznie z mojego polecenia zarejestrowali się wyłącznie mało aktywni partnerzy...

Czemu Twoim zdaniem ta promocja nie odniosła sukcesu?

Komentarzy: 3

misiuziu napisał (napisała)...

Moim zdanie to z powodu samego programu. Też jestem tam zapisany. Dostaje materiały jak sobie radzić, jak zarabiać, ale jakoś mnie to zniechęca wszystko.

Jakoś książki się tak troszkę ciężko sprzedają (przynajmniej tak opinia krąży) i to zniechęca.

Krzysztof Lis napisał (napisała)...

Faktycznie, nie jest to łatwe, bo konkurencja duża a produkt stosunkowo trudny do sprzedania, jeśli się go po prostu reklamuje.

Anonimowy napisał (napisała)...

Przede wszystkim ich sposob zachecania do zakupu mocno przypomina "super-hiper-okazje" z kolorowych pism, a to juz na dzien dobry sprawia, ze ludziom nie chce sie czytac. Dziwie sie, ze przez lata jeszcze tego nie zmienili.