Google

Zarabianie na blogach - jak zbudować pasywny dochód

Blog przeniesiony. Zajrzyj na nowy blog o zarabianiu na blogach. :)

Subskrybuj RSS tego bloga i czytaj artykuły gdy tylko się pojawią!



środa, 10 stycznia 2007

Wprowadzenie

Witaj!

Nazywam się Krzysztof Lis i od jakiegoś czasu prowadzę w internecie kilka blogów. Celem moim jest zarabianie pieniędzy z pomocą blogów. Będę się tu dzielić moimi osiągnięciami, spostrzeżeniami, znale­zio­nymi materiałami, etc.

Pierwszy blog (Blog from Poland) założyłem we wrześniu 2005 roku i pisałem go z początku dość regularnie. Później ochota na pisanie mi przeszła, gdy zobaczyłem, że nie przynosi to żadnych korzyści. Dodatkowo demotywująco zadziałała na mnie lektura książki "Blogi od A do... sławy i pieniędzy" Agnusa McLeoda. Według tej książki nie powinienem pisać bloga o wszystkim i o niczym, bo to do niczego nie doprowadzi...

Skoro tak, wydzieliłem posty o moim ulubionym hobby (ASG - Air Soft Gun) do osobnego bloga -- Airsoft from Poland. Mam też blog o moim samochodzie, którym jest kempingowy volkswagen transporter T3. Ostatnio założyłem sobie jeszcze ten blog oraz blog Ekoenergia - odnawialne źródła energii i biopaliwa. Z ich pomocą zamierzam osiągnąć pasywny dochód by móc kiedyś zostawić pracę i delektować się wolnym czasem. ;)

Komentarzy: 0