Google

Zarabianie na blogach - jak zbudować pasywny dochód

Blog przeniesiony. Zajrzyj na nowy blog o zarabianiu na blogach. :)

Subskrybuj RSS tego bloga i czytaj artykuły gdy tylko się pojawią!



czwartek, 22 lutego 2007

"Google AdSense..." - podręcznik zarabiania

"Google AdSense - Poznaj sekrety Google. Dowiedz się jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie!"


Książka, o której dziś napiszę, jest kompletnym podręcznikiem zarabiania w AdSense! Z książki tej dowiesz się:
  • jak zacząć zarabiać w programie AdSense
  • jak zbudować dochodową witrynę
  • jak zwiększyć dochody a także
  • jak legalnie rozliczać dochody z AdSense.
Kilka przykładów na to, jak wpłynęła ta książka na ludzi, czyli opinie na temat książki "Google AdSense..."
Przed tą publikacja generowałem dochody na wysokości 0,20$ na dzień. Teraz mam już ponad 2$ wzrost o 500%(...)
Dariusz Kaliszewski, www.voip.kaczy.net

Już teraz po naniesieniu jednej jedynie poprawki klikalność wzrosła mi kilkakrotnie, wystarczy chyba powiedzieć, że przez pierwszy tydzień marca zarobiłem wiecej niż wcześniej przez 5 miesięcy razem wziętych!!!
Maciek Powietrzyński, www.smieszek.host.sk

Dzięki temu poradnikowi moje zyski z programu Google AdSense wzrosły dwukrotnie.
Damian Ganita, www.przed.webd.pl

Teraz fakty: w tym miesiącu po zakupieniu tego e-booka mój dochód wzrósł trzy krotnie..., a to dopiero początek.
Darek Lipka
A jak to było u mnie? Zrobiłem sobie przed momentem zestawienie CSV zarobków w poszczególnych dniach od kiedy uczestniczę w AdSense. I porównałem średni eCPM przed i po zakupie książki. I wyszło mi coś porażającego... Po zakupie eCPM wzrósł mi prawie czterokrotnie! Z tego zestawienia wyszło również, że książka zwróciła mi się po kilku tysiącach wyświetleń! Czyli po naprawdę krótkim czasie. :)

Darmowa wersja książki liczy 53 strony i stanowi około 1/4 całej publikacji. Jest to cała pierwsza część "Szkoła podstawowa - jak zacząć zarabiać w najbardziej dochodowym programie partnerskim", możesz ściągnąć ją za darmo.

Jeśli chodzi o konkretne przykłady działań, z książki dowiesz się między innymi:
  • jak dopasować kolorystykę reklam do witryny,
  • jakie formaty reklam stosować i w których miejscach strony, by zarabiać najwięcej,
  • jak zdobyć lepiej płatne i wyeliminować gorzej płatne reklamy,
  • jak od podstaw stworzyć dochodową witrynę.
Możesz od razu zamówić książkę albo przeczytać jej ofertę na stronie Wydawnictwa.

Kupując książkę w pakiecie “zarabianie w internecie” oszczędzisz 1/3 jej ceny. :)

Komentarzy: 2

Anonimowy napisał (napisała)...

(anonimowy ze względu na możliwość zemsty ;) )

Zastanawiam się nad obiektywnością w tym poście, bo przecież należysz do tego programu i ludzką cechą jest, że chcesz na tym zarobić.

Reszta artykułów super :)

Krzysztof Lis napisał (napisała)...

Można mieć wątpliwości, czy jestem obiektywny, rozumiem. Faktem jest, że eCPM po zakupie książki mam 4x większy niż przed. I dlatego uważam, że kupić ją warto.