Google

Zarabianie na blogach - jak zbudować pasywny dochód

Blog przeniesiony. Zajrzyj na nowy blog o zarabianiu na blogach. :)

Subskrybuj RSS tego bloga i czytaj artykuły gdy tylko się pojawią!



czwartek, 15 lutego 2007

Jak radzić sobie z chwilowym zastojem 2?

Pisałem o tym problemie już wcześniej, w pierwszym poście o tytule "Jak radzić sobie z chwilowym zastojem?". Dziś kolejny pomysł.

Wprawdzie ten pomysł nie nadaje się do wprowadzenia w momencie, gdy zaczyna Ci brakować pomysłów na artykuły albo gdy nie masz czasu ich napisać, ale i tak warto mieć go na uwadze.

Otóż wymyśliłem sobie, że będę pisał artykuły gdy tylko będę miał wenę i czas. Pomysły na treść i okazja by ją spisać to największa przeszkoda przy pisaniu bloga. Trzeba je mieć. Gdy je masz, musisz je dobrze wykorzystywać. Ale nie publikuj od razu kilku artykułów jednego dnia, by potem przez długi okres nic nie napisać...

Po prostu zapisz sobie gdzieś taki artykuł. Blogger pozwala na łatwie zapisanie artykułu jako szkicu (draft). Szkic ten później można w ciągu kilku chwil przekształcić w pełnoprawnego posta na blogu.

Więc gdy mam czas i pomysły piszę posty, zapisuję jako szkice z pomysłem na wykorzystanie później.

Gdy tych draftów będzie zbyt dużo, będę po kolei wrzucać je od najstarszego, chyba że po drodze trafi się jakaś wypowiedź, która z pewnych względów nie będzie mogła czekać (np. komentarz do aktualnych wydarzeń lub do czegoś przeczytanego niedawno na innym blogu).

Ten tekst też piszę tego samego dnia, gdy stworzyłem już inny artykuł i wrzucam go do kolejki. ;)

Komentarzy: 0